Pagini

vineri, 5 martie 2010

Homesicknes – part 2 (Poze Cluj)

Am fost sambata sa imi sustin lucrarea de absolvire la Observatorul din Cluj asa ca pun niste poze facute "la repezeala":

curte interioara :)

Catedrala "Sf. Mihail" din P-ta Matei Corvin






usa lui Quasimodo?

Biserica Piarista

Statuia Lupa Capitolina



Biserica din centrul vechi (nu mai stiu cum se numeste:P) mi-a placut oricum alaturarea :D


Si daca tot eram in fisierul de poze am mai dat peste cateva: asta spre exemplu e facuta in P-ta Mihai Viteazul si in spate e un banner cu un concurs de cross :D


Va mai amintiti ce frumos a fost decorat orasul de Craciun?



Ca tot spuneam in postul anterior despre Cluj ca Gradina Botanica e superba tot anul :) Iat-o in plina iarna!







Last but definately not least: Goldie al meu. Goldie si-a primit numele intr-o superba dimineata de iulie in care a aparut impreuna cu primele raze de soare prevestind inceputul unei indelungate prietenii ;)


Poate daca e cuminte ii fac cadou o casutza de aici, ca de exemplu asta :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu