Pagini

joi, 7 ianuarie 2010

My first Lady Luna

Asta am facut in seara – toata seara de 29 decembrie 2009. Instrumente: binoclu Exakta 10x50 si un Nikon Coolpix L10. Nu e mare lucru, dar o sa imi amintesc probabil intotdeauna ce bucuroasa am fost cand am descarcat pozele pe laptop. Numai eu stiu cate “duble” am tras si cum m-am chinuit eu si cu prietenul meu ca sa tinem binoclul si obiectivul aliniat, fara trepied, doar cu coatele rezemate de parvazul geamului, si mai era si un frig... Imi doresc ca in viitorul apropiat sa imi achizitionez un telescop si un aparat un pic mai “profi” si sa incerc sa fac poze astro “adevarate”; si voi si face! Dar sunt aproape sigura ca daca dupa o poza facuta cu instrumente specializate fara indoiala voi fi mandra, mai ales daca le si prelucrez in softuri care mai de care mai pretentioase, dar la fel de sigura sunt ca entuziasmul pe care l-am resimtit in acea seara la aceste fotografii nu il voi mai resimti in aceeasi forma. Poate si in virtutea acestui entuziasm “raw” de inceput prefer sa le las exact asa cum le-am descarcat, fara niciun fel de editare. So, She is Lady Luna :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu