Pagini

luni, 18 ianuarie 2010

Homesicknes – part 1, of probably more to come


Aici se gasesc argumente subiective pentru care Clujul e mai smecher ca Timisoara

Tocmai ce m-am intors ieri din orasul meu natal, unde am petrecut primele 28 de primaveri din viata mea – Cluj-Napoca, in orasul in care locuiesc acum – Timisoara. E lesne de inteles ca imi lipseste casutza mea din Cluj, prietenii, strazile, cladirile si trairile care personalizeaza intr-un mod unic orasul pentru mine si ca in anumite momente tind sa “nostalgizez” (exista oare cuvantul asta in DEX?) anumite aspecte legate de Cluj.

Intaiul post din acest ciclu este dedicat elementului vital: apa

Primul lucru pe care l-am facut cand am ajuns acasa in Cluj a fost sa savurez cu o placere hedonista doua cani mari de apa de la robinet pentru ca apa de aici din Timisoara e rea de tot la gust, ceea ce face ca la randul ei berea sa fie destul de compromisa chiar daca fabrica de bere de aici este detinuta tot de apreciatul Ursus, regele berii autohtone. ( Nu-i bai, bem vin :D )
Dupa lungi dispute cu persoane pentru care Timisoara este cel mai tare din parcare oras din Romania, tot din ratiuni subiective ca si pentru mine Clujul, am decis ca pentru a face fata contrazicerilor vehemente si atitudinilor ofensate, ar trebui sa aduc dovezi pentru a-mi sustine teoria. Intreband pe Mr. Google cum sta treaba cu gustul apei potabile din Romania la un prim search am gasit urmatoarele surse si le citez dupa cum urmeaza:


...  q.e.d. ;)

Nu stiu daca am demontat toate argumentele care ar putea sa imi infirme teoria dar sa nu uitam ca e vorba de subiectivism motiv pentru care am dat doar doua cautari pe net si nu am gasit efectiv nicio lauda a elementului vital ce “iriga” Timisoara.

Gata acum mingea e in terenul lor si cine are alte pareri sa aduca argumente, mi-am expus si punctul de vedere si mi-am satisfacut si “nationalismul ardelean” :D

No offense, parcurile din Timisoara sunt superbe primavara si toamna :) da, stiu si Gradina Botanica din Cluj e superba tot anul :)) :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu